3 dagen dieet

3 dagen dieet plaatjeAls je het drie dagen dieet gaat volgen dan is het mogelijk om hier meteen mee te starten. Maar hoe ziet een dieet er nu uit? Het dieet bestaat om te beginnen uit drie dagen, voor deze drie dagen staat er vast wat je gaat eten, maar er zijn verschillende recepten die je dan aan kunt houden. We geven je hieronder een voorbeeld:

Dag 1:
Bij de eerste dag neem je ontbijt dat bestaat uit een bruine geroosterde boterham, 2 paplepels pindakaas en een halve grapefruit. Je mag er een kopje koffie of thee bij nemen. In de middag neem je 60 gram uitgelekte tonijn in eigen nat en een bruine geroosterde boterham. In de avond neem je 95 gram mager vlees (kipfilet of rosbief), je neemt hier ook 120 gram sperziebonen bij en 120 gram gekookte bieten (let op niet uit blik). Dan kies je een kleine appel en 120 gram vanille ijs (dat is een kopje).

Dag 2:
Bij de tweede dag neem je bij het ontbijt een gekookt ei op een geroosterde boterham, je neemt ook een halve banaan. In de middag neem je 120 gram Hüttenkäse of magere kwark. Je kunt ook cottage cheese nemen, ook dat mag. Dan neem je ook vijf crackers bij de middagmaaltijd. In de avond kies je voor 3 worstjes uit een blik met 120 gram broccoli. Ook neem je 60 gram wortels en uiteindelijk nog een halve banaan en 60 gram vanille ijs.

Dag 3:
De laatste is aangebroken, je begint met een ontbijt dat bestaat uit vijf crackers, 100 gram cheddar en een kleine appel. Tussen de middag neem je een hard gekookt ei en een geroosterde boterham. In de avond kies je voor 60 gram tonijn en 120 gram gekookte bieten (niet uit blik!). Je neemt ook 120 gram bloemkool en 1 halve part, niet te zoete meloen met 60 gram vanille ijs.

Met dit 3 dagen dieet is het mogelijk om binnen drie dagen tussen de drie en de vijf kilo af te vallen. Het is wel belangrijk dat je het dieet drie dagen vol gaat houden.