South beach dieet

Je kunt kiezen voor het South Beach Dieet. Er zijn mensen die niet over een dieet spreken maar eerder over een leefwijze. Je kunt met het South Beach Dieet voldoende en lekker eten en ook af gaan vallen zonder dat je honger hebt en de zin naar zoetigheid heb je niet. Met deze vorm van een dieet ga je dat nu zelf ervaren. Het is geen dieet waarbij je geen koolhydraten mag eten of waarin je weinig vet mag hebben. Het gaat er om dat je de leefwijze aan gaat passen. Het gaat bij een South Beach Dieet om het feit dat je gaat vertrouwen op de goede koolhydraten en ook op de juiste vetten. Het is de bedoeling dat je deze leefwijze onder de knie gaat krijgen, dan laat je namelijk de slechte koolhydraten en de slechte vetten staan. De gezondheid gaat hierdoor beetje bij beetje vooruit en je verliest ook gewicht. Je kunt dit nu in drie stappen gaan realiseren door gebruik te gaan maken van een South Beach Dieet.

Het zou zomaar kunnen zijn dat je last hebt van een voortdurend hongergevoel, van overgewicht, van stemmingswisselingen en misschien van vermoeidheid. Dit kun je nu aan pakken door het South Beach Dieet te kiezen. Gedurende de eerste twee weken eet je de normale porties vlees, kip, kalkoen, vis en schaaldieren. Je eet ook voldoende groenten. Tijdens de eerste twee weken mogen brood, rijst, aardappelen, pasta, fruit en andere koolhydraatrijke producten niet. Je kunt wel kiezen voor kaas, noten en eieren. Het is nu de bedoeling dat je zoveel gaat eten tot dat je verzadigd bent. Het wordt ook aangemoedigd om een tussendoortje te nemen. Als je dit hebt doorstaan dan ben je 3,5 tot 6 kilo lichter geworden. Dit is alleen pas de eerste fase en dit is ook de meest strenge fase, als je dat hebt doorstaan dan kun je de andere twee fases aan maar blijf doorzetten en zorg dat je gestimuleerd blijft.

Bij de tweede fase begin je goede koolhydraatrijke voedingsmiddelen aan je dieet toe te voegen. Je zou hierbij kunnen denken aan fruit en volkorenproducten. Er zijn producten met een laag glycemische waarde deze zijn voor jou belangrijk. Je verliest ongeveer een halve kilo tot een kilo gewicht per week. Je kunt zelf weten hoelang deze fase gaat duren want dat is mede afhankelijk van je doel, dus hoeveel kilo je kwijt wil raken. Is je doel uiteindelijk bereikt dan ga je over naar de laatste fase, fase drie. Je volgt hier geen South Beach Dieet meer. Het is nu gewoon jouw leefwijze die je voort gaat zetten. Je eet de gewone producten maar je houdt de basisregels wel in je hoofd zodat je het juiste gaat bereiken en vol blijft houden.